Bgmbgm meltemm33 20 Mayıs benimde doğum ama bende 1 Mayıs'ta bekliom 😂 içime öle doğuyor ilk oğlumda 37 haftalık doğdu.
Obsesifk meltemm33 iyii arada sancılar yokluyor doğum 22 mayıs ama bence 1 mayıstan itibaren her an gelebilir 38 hafta doluyor sonuçta 😊
Minnosunannesi meltemm33 23 mayıs gözüküyor ama Sezeryan olacağı için 10-11 mayıs gibi gelebilir oğlum 🙏🏻💙
anneyimben12 meltemm33 galiba mayısın ilk haftası gelir diye tahmin ediyoruz ultrasona kalsa mayısın sonu haziranın başı ama sat a göre mayıs başı gibi olur büyük ihtimal inşallah çok özledik artık geçsin gitsin şu zaman 😭
Icimdekimucize 19mayıs inşallah ama daha doğum şekli belli değil ne zaman geleceği belli olmaz ☺ Sizin ne zaman nasıl gidiyor hamilelik 🤗
NesrinGnerYlmaz Bizimkiler ikiz oldugu için, eğer bekleseler- 15-22 mayıs fakat şuan bile düşük riskinden dolayı yatıyoruz. 20 Nisan’a kadar dayanmamız gerekiyor 34-35 haftada sezeryan yapılacak.
meltemm33 benimde 17 mayis gorunuyo bakalim ne zaman gelecek uyuyamiyorum agrilarimdan sizinden oyle mi? kaburgalarim agriyor
Icimdekimucize Bende sürekli kasıklarımda karnımda adet olacakmış gibi bir ağrı olur ya hani o tarz bi ağrı oluyor zaman zaman çok kötü ya o adet olacakmış gibi 🤔
Burcuugur meltemm33 evet doktorum 17 mayıs dedi ama bana hep erken doğacak gibi geliyor cinsiyeti ne bebeğinizin merak etim 😍
BsraAkarDemir 3 Mayıs gözüküyor ama ben daha erken gelecek diye düşünüyorum 🙂 Kabızlık, avuç içi ve ayak altı yangını başı çeken sorunlarım 🤦🏻♀️😩