hanımlar bgun kontrolüm vardı doktr bebek beaz sıkışmıs dedi ayagını kaldırarak yat dedi 15 haftalık cıktı ultrasonda 4 gün büyük cıktı gelişimi iyi dedi herhangi düşük tehlikesi var demedi proluton iğnesi verdi haftada bir bu düşük iğnesiymiş odadan cıkınca öğrendim anlam veremedim günde 4 tane progestan fitil kullanıyorum 6 yaptı yani tehlikesi var mıdır tedbir amaclı kıdır anlmadım yasayan varmı aynı seyi