Aturkk ben daha 33. Haftadayım ama üç dört gün benimde bulantım çok oldu ne yesem dokundu, kasık ağrım günde bir kez oluyorsa oluyor ama çatı ağrım var çok fazla. Hatta çalışamaz raporu verdi doktor bebiş çok aşağıda diye. Bugünde çok sertleşiyor artık canım acıyor özellikle ayaktayken. Bakalım cmtsi randevum var, bende korkuyla bekliyorum