Aryadeniz Kizlar doktorum bu ilacı bana verdi ne içindir bebege ne faydası olur yemesem ne olur persembe günü kontrolum var soracam ferro sanol
eglhnztrk Aryadeniz demir ilacı canım, hamilelikte kan değerlerin düşüyor, onun için veriliyor. Ben aylardır kullanıyorum. Cok sukur değerlerim iyi hep
BusraAydogan14 Aryadeniz kullanman gerek canım kan ilacı çünkü ac karnına içince miden bulanıyorsa tok iç ama mutlaka iç çünkü demir eksikliği gebelikte büyük sıkıntılara yol açabilir
Seymasezer Aryadeniz ay iğrenç bir hap genede sabah aç karnına içilir ama ben tok alıyorum cünkü mide bulantısı kusma ve inanılmaz bir kabız yapıyor 👎🏻
Sukufe Aryadeniz bende kullanıyorum ama kullanmak istemiyorum hiç sabahları aç karnına alınca kusuyorum bende yemekten bir saat sonra alıyorum mecbur
Aryadeniz eglhnztrk benim folik asit 3ay kullandim gebelikten 1ay onceyide sayarsak simdi 12haftama girdim doktorum persembe günü bunu verdi yemekte zorlanıyorum
eglhnztrk Aryadeniz ilk üç ay folik asit kullanılıyor sonra demir ilacına başlanıyor genelde. İçmeyi ihmal etmeyin. gece uyumadan önce için, gündüz içince midenizi bulandırıyorsa ama ihmal etmeyin☺️
Aryadeniz BusraAydogan14 kahvaltidan 1saat sonra ben hap yiyemiyorum o yüzden zorlaniyorun yada kötü etkisi yoktur