Kızlar belki gereksiz elham yapıyorum ama ara sıra vajina da ağrı dışında bel ağrısı yada kasık ağrısı hissetmiyorum. Bazen akşam yatacağımda oluyor oda büyük ihtimal şişkinlikten 14+4 sizce normal mi göğüs hassasiyetim azaldı herkeste azalıyormuş normal dediler ama ağrıların olmaması iyi mi kötü mü bilmiyorum tecrübesi olanlar ??