Kızlar ben 29 haftalık hamileyim ve bebegimin hareketleri eskisinden birazcık daha azaldı hatta bi gün hiç hareket etmiyor korktuk acile gidip öğrendik kalp atışı vardı lakin you tubeda bi kadının bebek hareketlerinin az oldugundan dolayı bi sendrom geçirdiğini öğrendim ve öğrendigim günden beri hep bnmkide olurmu diye korku sardı acaba bebegim korkumu hissedip kımıldamıyor mu diyorum yada abartıyorum mu bilmiyorum böyle şeyleri önceden tedbirini almak lazım diyorum, yardmzcı olun lütfen sizde de az hareketli olup sağlıklı doğan varmı😢