kızlar merhabalar 36+1deyiz ama yaklaşık bi üç dört gündür aşırı iştahsızlık ve mide bulantısı yaşıyorum benim gibi olan var mı? kontrole gittim doğum belirtisi değil ama bi tuhafım kendimi hiç iyi hissetmiyorum arada mideme ağrı giriyo,sırtıma vuruyo gibi oluyo sonra midem bulanıyo çok kötü bi his size anlatamam geçmezse doktora gideceğim gelişim geriliğimiz var doktora gitmekten de bıktım açıkçası 😏