Bu durumu yaşamadım ama geçen hafta daha da kötüsünü yaşadık malesef beterin beteri var derler ya öyle.içinizi ferah tutun.bizim bebeğimizde ense kalınlığı var bunun için test yaptırdık sonucunu bekliyoruz Allahtan hayırlısı yapcak bir şey yok inşallah sağlıklı olurlar sağlıkla doğarlar