Merhaba arkadaslar bir kizim var 2 bucuk yasinda kardes dusunuyoruz kizima ama kizimi sutten keseli 9 ay oldu ara arada olsa cok az sut geliyor gogsumden biz korunmadik bu ay dun aksam oncomed marka test yaptim 2 3 saat sonra silik cizgiyi farkettim bu sabah ilk idrarimla yaptim ilk bakinca bisey farketmedim geri uyudum 1 saat sonra teste bakinca gozle gorlucek gibi pembe silik bi cizgi vardo dune gire daha koyu ama benim gogsumden sut geliyo diye sut hormonumun yuksek oldgunu soyleyip gebe kalinmiycagimi soyledir 1 haftaya yakindir goguslerim cok agriyo damarlari belirgin ara ara sizliyo testleri ciddiye almalimiyim yoksa umursamiyim mi yardimci olurmusunuz biraz uzun oldu ama kusura bakmayin