Patibebek sizin ne tur isimlerden hoslandiginiz onemli. Avrupa ozentisi, zamane uyduruk isimlerden hic hoslanmiyorum mesela. Simdi yazmayayim burda linc yerim😅 ben daha cok 90lardaki kiz isimlerinden-Ece, Gizem, Inci, Pelin, Gökçe...- hoşlandığım için kızıma Gökçe ismini koyacağım.