Merhaba kızlar bende gebelik şekeri var geçen ay bi hafta hastanede yattım bu yüzden orda düzene girdi eve geldim orda ne verdilerse evdede aynısını uyguluyorum ama bi türlü düşmüyor. Hayatımdan şekerli içecekleri makarnayı pilavi patatesi ekmeyi yani yükseltecek olan herseyi çıkardım ama yinede düşmüyor dünde yedi defa parmaktan ölçüm yapıyorum bide 6-6-6-14 insülin kullanıyorum bana misin demiyor. Kendimden geçtim bebeğime bişey olucak diye çok korkuyorum Allah korusun. Kan şekerini ne düşürür lütfen yardım edin doğumuma 2,5-3 ay kaldı 😔😔😔😔