Benim 4 ve 5 aralık yumurtlama günümdü, gayet güzel değerlendirdik. 19 yada 20 si adet tarihim fakat benim yaklaşık 1 haftadan beri belli aralıklarla kasıklarıma ağrı giriyor sanki hastalanacakmışım gibi ama dediğim gibi daha var. Bir de özellikle sabahları kalktığımda her öksürükten sonra öğürmeyle beraber mide bulantısı başlıyor tabi ben bunu öksürüğe yoruyorum. Gögüslerimde öyle inanılmaz bir farklılık yok sadece hastalanmam yaklaştığı için dokununca ağrılar oluyor. Böyle olupta hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba? Yoksa benim yine sadece psikolojik kuruntularım mı?