Ben Prof Dr Fuat Akercan’a yaptırdım geçen hafta. Muayenehanesi Alsancakta, ben 550 ödedim, 4 boyutlu ultrason çıktısı verdi, ayrıntılı ultrason sonucunu raporladı ve tüm görüntülemeleri cd formatında verdi. Ben çok memnun kaldım tabi fiyat olarak piyasada daha uygun yerler illaki vardır ama tek sefer yapılacak bişey hem de bi perinatoloji profesörü görmüş olacak diye fiyatına hiç takılmadım