eminee0707 Kızlar bugün ikili test yaptircaz sizce cinsiyette öğrenebilirmiyiz aranızda ikili test yaptırıp cinsiyet öğrenenler varmi 🙈
Nilll eminee0707 bennn. bir ay önce ikili testte erkek gibi dedi doktor bugün de öğrendim cinsiyetini erkek dedi. Degismedi 😊
sevval55 İkili teste normal ultrasondan bir fark yok aynı ultrasonla bakıyor. sadece 11-13 haftaları arası yapıldıgından cinsiyette attık belli olabileceginden görürse söylüyor. Bende 11. Haftada ikili testte öğrenmiştim
Seymasezer sevval55 hayır saçmalama aynı ultrasonla bakmıyolar. Ve devlete gittiğim halde farklı bir odada farklı ultrasonla baktı doktor.
Senatorun ikili testi 12. haftada yaptirmistim ama ozaman soylememisti doktorum 18 den once soylemek cok dogru degil zaten cinsiyeti
Smile0 Bugün 12 haftalık olduk ve tarama testine gittik Doktorumuz %70 kız ama kesin değil yinede dedi Hayırlısı artık 😇🥰
Bttll eminee0707 ben ogrendim 12 haftalık Ken ikili test yaptırmak İcin gıttıgimde canım cınsıyetı de soyledı doktor 18 haftalık oldum degısmedı hala 😍