tde_kubra Kızlar bana dua eder misiniz , suyum geldi Doğuma alınacağım birazdan. İnş sizler sağlıkla zamanında Doğum yaparsınız ben hepinize dua edeceğim 🙏
_nhlsnr_ Ayy aynı hafta aynı günmüşüz allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini 🤭
tde_kubra Yenianneadayi2208 iyiyim canım çok sağol Sezeryan oldum ilk çıktığımda biraz zordu ama şimdi iyiyim çok şükür
tde_kubra Deletedmom3 teşekkür ederim Allah razı olsun. Ben çok güçlüyüm bebeğim için, küvezde şu an 2100 kg doğdu. Bakalım süreç nasıl olacak bilmiyorum
21062011 tde_kubra Allah yardımcın olsun kuzum sağlıkla al kucağına bizi durumdan haberdar et dualarımız seninle ❤️🙏
tde_kubra 21062011 Allah razı olsun çok şükür güçlü olmaya çalışıyorum 🙏 süt sağıyorum dua ediyorum bu sınavımı da atlatmayı diliyorum Rabbimden. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun size de inş
ozguk tde_kubra en kısa zamanda sağlıkla çıkar inşallah bizimse gelişim geriliği çıktı hep önde gidiyordu haftaya belli olacak 2150 gr ciğer geliştirici vuruldumu
Ozlmslm tde_kubra allahım yarabbim mis kokulınuza şifalar versin sizede bol sabır versin inşallah tez zamanda alır evinize dönersiniz🤗
Denizincani tde_kubra cok gecmis olsun canim saglikla kawusun birbirinizle insallah 🤲 erken dogum sebebnz neydi ??
tde_kubra Denizincani rahim ağzı kısalığım vardı 27. Haftadan beri. İlaçlarla durdurmuştuk ama bugün suyum gelince almak zorunda kaldılar
tde_kubra ozguk 27. Haftada vurulmuştu canım. Bol bol dinlen ve balık, muz, pekmez ye. 27. Haftaya kadar benim bebeğimde 1 hafta geriden geliyordu bu dediklerimi yaptım 1 hafta ilerden gitmeye başladı