Aramızda bazılarımızın yeni hamileliği, bazılarımızında ikinci veya üçüncü..benim 3.mesela..Her iki çoçuğumda hamilelik takibimi yapan doktorlarım 11-12 haftalarımda kemik yapılarına göre erkek olduklarını söylemişlerdi..herhangi bir yüzdelik dilim verilmeksizin..şimdi ise her okuduğum post %60 %70 %80 kız veya erkek yazanlarla dolu..ve aynısını şuan ben yaşıyorum 10.haftamda sormamama rağmen doktorum bebeğimi erkeğe benzetti..dün tam 13.haftamdı 2li test yaptırdım detaylı ultrasonda bu sefer doktorum %80 kız olduğunu ama hazırlık yapmamamı söyledi..sabahtan beri okuduğum tüm Mesajlar yaşadığım olayın aynısı..benzetme ve ortada uçuşan yüzdelik oranlar şaştım kaldım..eğer doğru ise inanmak istemiyorum ama son zamanlarda bu cinsiyetleri oran olarak verme sebepleri kesinleştirmemeleri insanların malesef cinsiyete göre çocuk aldırmalarıymış.. böyle birşeyin gerçeklik payı varsa gerçekten korkunç..ama yoksada gerçekten tam görmeyip yüzdelik oranlarla insanları umutlandırmakta çok kötü..