arkadaşlar iyi günler sorum şu hamilelik şüphem olduğundan merak ettiğimden adetime 4 gün var gebelik testi yapmış idim 4 tane hepsi de pozitif çıkmıştı doktor kan tahlili yaptırmamı söyledi cuma günü verdiğim kanın sonucu 478.41 bu olumlu bir sonuç mu