Feridekahlo Merhabalar göbek kaçıncı haftada aşağıya inmeye başlar ben 33 haftalık gebeyim ve sanki göbeğim aşağıya inmiş gibi duruyor eşim ve bir arkadaşım da aynı şeyi söyledi
Seda_123 Feridekahlo Zaten bebek kanala girince karın aşağı düşer doktorunuzda kontrolde bişey demiyorsa sorun yoktur
Sweetblonde88 Feridekahlo valla çocuk ayaklarımda oturuyor gibi 35 haftalıgım bakalım doktor ne diyecek zaten dogum pozisyonundaydı.
Bks benim göbeğim hiç yukarı çıkmadı 😂 tüm sülalem ve yakın çevreme göre erken doğum ihtimalim var , şuan 32 haftalığım , dr göbeğinde sorun yok etraf cok bilmesin diyor😂 sizin icin de kanala girme soz konusu değilse bence takılmayın cok