Hanımlar merhaba 23.haftadayız bildiğiniz üzere decavit ve imom ilaçları kullanıyorum decaviti başta sürekli düzenli kullanırdım her sabah ama artık unutmaya başladım 🤦🏻♀️ Hergün içemiyorum hatta içmeyi bıraktım gibi bişey ama imomu her akşam mutlaka alıyorum geçen eczaneye gittiğimde sordum dedim unutuyorum sıkıntı olur mu imom kullanıyorsanız decaviti sürekli kullanmanıza gerek yok dedi siz nasıl kullanıyosunuz alarm mı kurayım yoksa kullanmasamda bişey kaybetmez miyim devaviti imom kullanırken🤷🏻♀️