Hamileliğimin 6. Haftasinda bulantı kusmalar başladı prilam hapına başladım 11 haftadayken tansiyonum yükselmeye başladı 14 haftada tansiyon hapına başladım yükseldikçe yutacagim sadece kimi günler çok iyiyik kimi günler çok kötüyüm bugün çok şiddetli sancim tuttu gastrit çıktı yememe icmeme çok dikkat ediyom ama neden hep böyle hastanelik oluyorum anlamış değilim 😣