Bugün kontrolüm vardı tam 37 haftalığım dün gece istemsizce ağladım strestliydim doktorum bugün direk strese mi girdin diye sordu bebeğimin bağırsakları dolmuş yarın sabah 8 e acil sezeryan dedi heran kakasını yapabilir dedi hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah hiç doğum korkum yoktu birden oluştu