Bugün ikinci kontrolüme gittim çok şükür bebeğim oluşmuş çok küçük daha ama doktor baktı 7 hafta 6 günlük kalp atışı duyulmuyordu. 10 gün sonra tekrar gel bakacaz kalbi durmuş da olabilir dedi ama bakalım hayırlısı öyle bişey olursa inşallah güçlü olurum . Bugün bebeğimin oluşmasına çok mutlu oldum☺️ Herşeyin hayırlısı olsun inşallah her zaman bunu diliyorum 😌