Merhaba. Gebelik kolestazı olanlar eğer kontrol altında tutulabilecek durumdaysa 37. Haftaya kadar takipte tutulup 37de doğumu başlatılıyor diye okudum genel olarak. Kolestaz olup doğumu normal sürecinde yapan/ yapacak olan var mı?
Doktorumla yarın görüşeceğim sizlerden yaşayan kişilerin durumlarını merak ettim.