Asellinannesi Kızlar artık nefes alamıyorumm oturamıyorunm hep uzanmak istiyorumm belim çok ağrıyo sizlerdemi oylesinizzz🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Mutlu_anne2 Asellinannesi maalesef bende öyleyim canım oturamiyorum hiç nefes alamadığım dan belim in kalcam in agrisindan yatamiyorum bende 34+4 um
Esrayagixemir1604_ Asellinannesi bende 34+6 oldum aynı sorunlar bende de var nefes alamıyorum özellikle uzaninca yürümek zorlaştı vajina baskısından karın sartlesmesi de oluyor ara ara bide 2 gündür boğaz ağrısı başladı Allah'ım hayırlısı ile tamamlamayı nasip etsin bebislerimizi kucağımıza alınca hepsi geçer inşallah
cinaroglusinem Asellinannesi 1 hafta daha böyle devam sonra bir ara 1-2 hafta burnunda tıkanacak 39. Haftada ver yansın fosur fosur uyuyorsun 😂🙈
Suhu2017 Ay bende çok kötüyüm uyku yok uzanma yok sürekli bir yer ağarıyor karnım taş gibi oldu Ne zaman geçecek bilmiyorum
Tulaysezer Bende 32 bitirdim. Asiri agri yok ama, oturamiyom uzanamiyom sekil bulamiyorum. Rahat edemiyorum. Bir de hic halim yok. Kolum kalkmiyo.
Pispispis_06 Tulaysezer Ben de 31 haftalık olacağım. Yorumları okurken ben de erken başlamış galiba diyecektim sizin yorumunuzu gördüm. Özellikle akşamları nefes alamıyorum oturamıyorum uzanamıyorum uyuyamiyorum hiç bir türlü rahat edemiyorum nolacak bilmiyorum 🙄
Kizkalesi Asellinannesi biz yerde yiyoruz eşim masada yemiypr açıkcası masa değilde yerde yemek de benim kolayına geliyor sofrayı çırp bitti, masayı daha sil yok örtüsünü ser uzun iş 😂
3406044 Asellinannesi 33 olduk bugün 🧿 bende de aynı şekilde bel ağrısı nefes alamama karın sertleşmesi yatakta donemiyorum
Derya21d Asellinannesi 35+4 aynı durumdayım tıkalı bir burun ve alınmayan nefes 🤦🏻♀️ Oturamıyorum oturdum mu kalkamıyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Lilensa Asellinannesi bende öyleyim robot gibiyim uyumak için uzanıyorum sadece 1 aydr oturuyorum uzansam nefes alamıyorum mide asidi boğazıma kaçıyor bebiş kendini bastırıyor 36+5 haftalığım hala aynı şikayetlerim var kanala inse nefes alcm en azından boğuluyorum ama bunların hepsi normal 💁
Lindam Asellinannesi biz 38 haftalığız çok şükür iyiyiz bi sorunumuz yok. Çok mu kilo aldınız acaba ? Ondan olabilir mi sıkıntılarınız