Sulegorkemakyol Grsyyy şu anda bende çıktı daha önce ablamın hamileliğinde çıkmıştı doğumdan sonra düzeldi umarım seninkide benimkide düzlir
DLiviyaEsor Canm bnde gebelik şekeri cikmisti dogum yapali bir bucuk ay oldu haftaya seker konturolum var insallah gitmistir ama evde olcuyorum sonuc guzel cikiyo
DLiviyaEsor Grsyyy evet şeker ölçme cihazi almistim ve gebeligim boyunca diyetisyen yardımında diyet yaptim cok şükür bi sknti olmadi ama her iki haftada endokrin bolumunue konturola gittim