Meyrus33 Merhabalar gebelikte şeker yüklemesi yapmadan da şeker olduğunu anlamak mümkün mü acaba? Ne gibi belirtileri vardır, bir de yaptırmayan var mı?
Sweetblonde88 Meyrus33 bende hiç bir belirti yoktu. 55 kilo ailede seker öyküsü olmayan minyon bir gebeydim. dogru düzgün kilo bile almamıştım. 200 leri gecmişti sekerim.