Ummuhumeyra Elif_t normal akıntı renginin dışına çıkarsa ki kahverengi akıntın olmuyordur heralde doktora gitmeni öneririm veya arama imkanın varsa sor mutlaka
Zeyk Ben renkli akintilardan korkuyorum açıkçası bana her zaman masum gelmiyor bir doktoruna gozukmeni tavsiye ederim.
Elif_t sahibe kahverengiydi benim, adet oluyormuşum da son günleriymiş gibiydi, hafifleyerek 4 gün sürdü. Doktorum rengi kırmızı ya da pembe olursa korkarız dedi, ilaç vs vermedi. Zorlu ya da ağrılı bir ilişki sonrası olması normalmiş.