Kizlar kilolarını paylasmak ne kadar doğru bence annelerin kafasi karışıyor. Zayiflik kadar cok kilolu olmasi da problem. Gunumuz haftamiz herseyimiz ayni , arkadasimin 1650, ayni gun benim 2140 cıktı. Ikimizin de doktoru normal dedi. Vucudumuz, kilomuz,belki baska bircok etken var. Hepinizin bebegi saglikla dogsun insallah.