Aysekayahan benimde öyle canım aslında 4 boyutlu bakıyor muaynesin de ama başka yerde çektirdim 19+1de sol tarafta bebeğin beslendiği damarda daralma çıktı oradaki doktor haftası erken olduğu için dedi, bebek geliştikçe açılacak dedi. Şuan 19+5 oldum kendi doktoruma gideceğime tekrar ayrıntılı çektireceğim güvenemedim açıkcası 4 gündür kafam çok karıştı