Merhaba cicik anneler ve anne adayları. 17 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı oğluşumuz olcakmş Allahın izniyle. Son adet tarihine göre tam 17 haftalık gebeyim ama doktorum 4 gün ilerde olduğunu söyledi bu neden nasıl olur fikri olan benzer durum yaşayan hadi sohbetleşelimmmm