Kızlar 36 haftalıgım nts de sancım cıktı, doktor da şaşırdı bu sancı suanda doğum yapan birinin sancısı gibi sende bişey var mı dedi, yok ben iyiyim dedim hani bende bişey yok,iş çıkışı tekrar gidip nts ye gireceğim, başınıza böyle bişey geldi mi acaba, kilosu 2.600 dedi normal mi sizce