Lamelif Doktor hersey yolunda diyorsa sıkıntı yapma canım.Hormonlardan mı bilmiyorum herseye kafayı takıyoruz o yuzden belkıde abartıyoruz.Benım 1 gun hic hareket etmedi o kadar cıkolata yedım en son doktora gidecektım.Biraz daha bekledım tekme attı, bugünde hic durmadı sürekli tekme 😂Aman iyi olsunlar yeter ki cok takma Canını sıkma😘