Ppinarr Selam kızlar benim bu hafta kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerekiyor ama özelde olmak istemiyorum devlette ücretsiz yapabildiklerini duydum. Devlete gidince hemen söyleyip yapıyorlar mı ? Nasıl bi süreç ilerliyor bilgisi olan var mı?
Deletedmom0010 Ppinarr canım devlette kadın doğuma randevu al ona bu hafta kan uyuşmazlık iğnesi vurulnam lazım de sana bir kağıt veriyor doğum haneye çıkıyorsun o kağıdı veriyorsun Dr arıyorlar ordan igneni yapıp çıkartıyorlar ben hem devlette hem özelde yaptırım özel bir sürü para alıyor
Bm20 Ppinarr canım ben 2 gün önce vuruldum özele gidiyorum ve devlet hastanesinde randevu bulamadigim için özelde vuruldum igneyi 60 tl e alıp 10 tl e de acilde vuruldum hatta ilk bende çok para vermesek bari dedim ama bekledigim kadar pahalı değilmiş bilgin olsun canım
Mucizeannisi AA bende yarın devlette olucam canım bakalım 😕 doktorum gel yapalım vs. Dedi aynı gün olacak zaten belirli bir haftayı geçirmemen lazım bu iğne için. 28+3 bende
Ppinarr Mucizeannisi benim de perşembe yapılması gerekiyor da dedigim gibi özelde gereksiz görüyorum madem devlette yapıyorlar bi araştırayım dedim o yüzden
Ppinarr Deletedmom0010 yaaa öyle mi cok sağol canım ya . Evet ben de ilkini özelde olmuştum sonradan devlette de olabileceğini öğrendim madem öyle devlet daha cazip geldi yani
Bm20 Ppinarr valla doktor reçete olarak yazdı bizde gidip eczaneden aldık canım sgk karşılıyor dedi karşıladı da benimde ilk gebelik ve ilk ignemdi