ozgens denizadaalpp sezeryan sonrası kullandım. İsmi aklıma gelmiyor. Ama diş ağrısı çektim bi dönem ve başka bir zaman da grip oldum agumentin kullandım kaç kez.Eşim doktor bu arada. Bir sıkıntı görse kullandırmazdı