Se19 Arkadaslar bineron olarak mimijumi alacagim. Fakat emzige karar veremedim. Tavsiyesi olan var midir? Damakli damaksiz kaucuk vs hic anlamiyorum. Yenidogan bir bebege en uygun emzik hangisidir acaba?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Se19 Canım Philips Ultra Air aldım.Yorumlar iyi ve memnun kalan çoktu.Biberonuda aynı markanın camını aldım.
Sweetblonde88 Se19 avent ultra soft veya ultra air. Yorumlar cok güzel. Emzik almayan cocuklar bile alıyormuş. Bende aldım bakalım vermek için bekliyorum. Yalnız 6 haftadan önce verilmesi tavsiye edilmiyor dogumdan sonra.
Zehramomm Se19 kesinlikle avent ultra air alın bebeklerin en kolay tuttuğu emzik bu çevremde çoğu kişide var 2 li ve kutulu anne memesine en yakın emzik