11223344 bence yaptırın, çünkü hamilelik bir süreç ve ilerleyen haftalarda başka problem çıkınca ikili ve ayrıntılıya göre yorum yapıyorlar. Benim her şey normaldi hep haftasından önde gidiyordu 32. Haftada bebekte gelişim geriliği olduğunu öğrendik. Dr lar ilk ikili ve ayrıntılıya baktı. Bunlar temiz çıkınca kalıtsal bir rahatsızlıktan olmadığını düşünüyoruz dediler. Eğer yaptırmasaydım son haftalarım berbat geçicekti çünkü Dr. lar bunlara bakana kadar kendimi harap ettim ağlamaktan