[silindi] elobariselo yaa insan umutlaniyo bende de boyle olmustu ama çıkmıştı gebelik tekrar test yap canm
elobariselo Testteki çizgi 4.dakikada belirdi hafiften, sonra da yavaş yavaş pembelik gitmeye başladı, internetten baktım da bu markanın testinin içi hep beyaz. Sanırım sonradan beyaza dönüyor
elobariselo [silindi] bugün adet olmam gerekiyor normalde, sizce bugünü bekleyeyim yarın tekrar test mi yapayım, yoksa kan testine mi gideyim bilemedim
annee27 elobariselo git 5 liralik testlerden al onlarda daha guzel cikiyo ben erken gebelik aldim hic bisi cikmadi normal test aldim cok ince cok silik cikmisti hemde kan ver ben kan verdigim gun sonuclari beklemeden yeniden test almistim cizgim daha belirgindi. Sonucu almadan fikir sahibi olmustum bile cok sabirsizimdir 🤣 ins. Snnde pozitiftir
elobariselo Tugce1803 internette baktım da idrarı çok kaçırmışım o yüzden olmuş o renk dağılması deniyor. Ama yarın kan testine gidicem
Miranmiray elobariselo Birşey olmaz canım kullanma şimdi sabah ilk uyandığında yap daha etkilidir kendimden bilirim hep sahan net çıkar sabah idrarında aç karnına uyanır uyanmaz yap uzmanlar öyle öneriyor
Miranmiray MerveNural Hayır canım sabah idrar daha etkili sonuç veriyor kendimden biliyorum birde uzmanlardan öyle öneriyor denemede fayda var canım
Melike3777 elobariselo kuzum 3 4 damla yeterlı oluyor bu testlerde ve sabah akşam farketmıyor her şekilde sonuç alabılırsın inşallah hamilesindir kuzum🤲
Afratatli Çok mu damlattin gebelik görünüyor hayırlı uğurlu olsun bitane daha al az damlat canım rabbim sağ sağlim kucagina almayı nasip eder inş
annee27 elobariselo evet vardi resmide duruyosa gondereyim dicem ama bi bakmam gerek boyle dagilmisti bnmkide cok damlattim iyi ciksin diye 🤣 sonra boyle etrafa dagildi ama cizgi duruyodu pozitif cikti ama benimki bebegim 4 aylikken kurtajla alindi malesef yime hamileyim bikac defa test yaptim yanlis bilmiuorsa yinr boyle cikmisti bitanesi suan yine hamileyim