Kızlar bugün aşılama tedavime başlıyorum iğnelerime Allah’ın izinliyle şartlar biraz zorlucak iğne rapor hakkım bitti diye olsun bunada şükür ediyorum tedavime başlıyorum son kez bir aşılama daha denicem 1aşılama denemiştim iki iğne tedavisi denmiştim tüp bebeğe geçmeden son 1 aşılamayıda denemek istiyorum inşallah bu sefer olumlu sonuçlar alırız da bizim de artık yüzümüz Güler gerçekten Allah’ım isteyen herkese nasip etsin yaşayan biri olarak neler yaşadığımızı evlat hasreti çekenler en çok daha iyi bilir..
Bana aşılama için tavsiye edeceğiniz birşey varmı aşılaması olumlu sonuçlananlar neler yaptınız kaç yumurta oluştu ve sorununuz varmıydı?