Guzelllll estetik dikiş olacaksa eve geldikten sonra bakımlık bi durum olmuyor. Yani bende olmadı. Ben sezeryan oldum sonra ki gün yürümeye başladım yavaş yavaş. 5. Günü normal bi insan gibi yürüyüp iş yapabiliyodum. Tabi bol bol yürümek çok önemli ne kader yürürseniz o kadar çabuk iyileşir ayaklanırsınız. Ama tabi normal dikişse bilmem benim ki estetikti yapıştırma yani.