aysgl6161 rica ederim canım benim lütfen ihmal etme, inan ben 8 saat çalışmaya dayanamadım senin haftanda yıllık izinlerimi kullandım 32.haftaya kadar sonra da doğum iznine ayrıldım...12 saat deyince sen inan çok üzüldüm günah sana ve bebeğine.Allah korusun lütfen ihmal etme...Ilk işin mudurunle konuş hemen saat değişikliği yapsın,yapamaz diye birşey yok çünkü bu hakkı.sana DEVLET veriyor...Işten atılır o müdür direk.