Momof2child Kizlar 11 hafdaym cok sukur.fakat bugun sabah sag tarafmda bi agri olusdu bicak saplanir gibi sanki icerde hava kabarciklari cikiyordu .5dakika oldu gecdi ciddi bisey olrmu doktora gitmem gerekermi acaba
Aysucaner Momof2child Banada olmuştu 9.haftada. Doktora gittim rahmin biraz sağa doğru eğilmiş sağ tarafına baskı yapıyor o yuzdendir korkulcak bişey yok demişti. Doktoruna gittiğinde mutlaka sor
Mucizebebegim3 Momof2child kanama leke yoksa korlma bol su ic dinlen ve kensilikle ilik dus cok iyi geliyor fazla kalmamak kaydiyla ilik dusa gir