Tugi Arkadaşlar doğuma sayılı günler kaldı merak ediyorum göğüs pompası öneriniz nedir ? elektrikli olanlar sanırım daha iyi ama tek mi çift mi hangi marka yardım rica ediyorum. bir de bazıları kendi biberonuna uyumluymuş falan bilemedim..
Zeynep1080 Tugi al mutlaka ben dün doğum yaptım almamıştım,sabah aldırcam eşime,süt gelecek çocuk çekemiyo yoruluyo sinşrlenşyo çok üzülüyorum alcam
2melek_annesi Tugi Ameda kullandım çok faydasını gördüm medela da super 👍🏻👍🏻Her ikisinden birini tavsiye ederim
Rubab_2020 Tugi canim hastahanede ameda markanın vardı cok güzeldi cekim gücü falan ama biraz pahalı bi markaymış netten baktım. Ben o yüzden Philips aldım tekli çekim gücü gayet iyi ben memnunum. Tekli almıştım ben ama suan ki aklım olsaydi çiftli alırdım
Asli-teberik Tugi mochi göğüs pompası var elektrikli hiç tavsiye etmiyorum ben mochi aldım kendinden vakumlu bir pompa kullanımı çok kolay internetten araştırabilirsin canım çok çok memnunum
esyar bu takımın içinde iki tane biberon var ve iki başlık var aynı anda ikisini de sagabiliyorsun e bebekten aldım bı biberonun kapağı korumali yedek gibi düşün diğerinin emziği var Bebek kullanabiliyor
Sweetblonde88 Tugi aventin cihazı çok iyi. Biberon uyumu falan cok önemli değil konforlu sagım yapıyor. Emme refleksini taklit eden bir makine. Güvenle kullanabilirsiniz.