Penaber allah yardımcin olsun gercekten 39 haftalik hamileyim 3 aydir cikeyorum o agriyi 3 defa hastanelik oldum serum takiliyor ama ne fayda yarim saat geciyor sonra yine ayni hamilelikten dolayi etkili agri kesici yapamiyorlar maalesef Ben cok fazla yedigime ictigime dikkat ettim sende eger ameliyat olmak istemiyorsan kesinlikle oyle yapmalisin evet gebelikte var bu ameliyati olan ama senin taslar ne durumda buyuklugu falan belki yapilmasi gerekecek kadar kotu durumdadir bana gerek yok demislerdi ama o agriyi yasayan bilir sana tavsiyem kizartma , baharatli , yagli seyler asla yeme cikolata,et kesinlikle yasaak ekmek tam bugday tuketmemeye calis bide usutmemen lazim oda tetikliyormus cok sujur ben 3 atakla bitirecegim gebeligimi allah yardimcin olsun dedigim gibi dikkatli olursan bir atak olmaz allah in izniyle