Letafet eğer ateş boğaz ağrısı ve şiddetli öksürme yoksa sorun olmaz ama bunlar varsa hemen doktora git. Ben 2 hafta atlatamayınca doktora gittim antibiyotik verdi yine iyileşmedim yine gittim yine antibiyotik verdi artık öksürmekten sancılarım başladı suyum gelmiş farkında değildim sonra zaten doğumum oldu ☺️ İhmal etmeyin mutlaka doktora danışın geçmiş olsun