Cnsu24
Canım bu durum tamamen senin normal doğuma bi engelin olup olmadığına ve yapabileceğine inanmana bağlı.
İlk Hamilelik sürecimde hep normal istiyordum.
Çatı muayenemde kemiğimin basık olduğunu ve normal doğumu çok çok zor olup yapabilme ihtimalimim pek olmadığını öğrendiğimde tamam ozaman sezaryen olsun dedim.
Haystımda serum bile yememiş biri olarak ameliyata karar vermek benim için çok büyük bi olaydı 😃 üstüne bide genel anestezi istemedim spinal anestezi yaptırdım 🙈
Tabii ki ikisininde zorlukları var ama hiç korkma özellikle sezaryenden. Ben yaptıysam herkes yapar 😊