Dün gece de ben aynısını yaşadım hatta bir çay bardağı kadar ıslaklığım oldu bu olana kadar sakindim apar topar gittik hastaneye. Önce açıklık var mı diye baktı ebe 2 cm ama dış açıklık dedi içte açıklığın yok dedi nstye bağladılar onda da sancı çıkmadı. Kan ve idrar tahlili verdim yoğun idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Erken doğum riski olabilir dediler iki saat daha kaldım hastanede şu an evdeyim. Sancılar düzenli olursa gel dedi doktorum bir de antibiyotik yaZdı 31+4 olduk bugün