Suulee canım benim çok geçmiş olsun çok üzücü olmuş, ben başından beri hem özele hem üniversite hastanesine gidiyordum ne olur ne olmaz diye bir doktora güvenmemek lazım bence 19uncu haftada benimde düşük riskim çıkınca üniversitenin perinatoloji bölümünde devam etmeye başladım, riskli gebeliklere bakıyorlar bir çok özelden daha yüksek muayne ücreti ama tahliller filan ücretsiz bence bu da aklında olsun şahsen ben üniversite hastanelerine bu konuda daha çok güveniyorum