hndnr27 iri bebek saglikli oldugu anlamini tasimiyor maalesef. Hem iri olunca doktorlar normal doguma sicak bakmiyor hem iri bebek gebelik sekeri habercisi olabiliyor. Benim bebegin gelisimi hep 15 gun ondeydi. Kilosu haftasindan onde gidiyordu. Seker yuklemesi yaptirdik, seker cikmadi. Cok sukur son haftalarda duzeldi. Simdi 37 haftaligiz, kilosu 3100 gr. Ve normal dogum istiyorum.