Akurt 106 kiloyla hamile kaldım, gebelik şekerinden dolayı diyetle geçti hamileliğim. 107.3 kgyim şu anda. 36+6yım. Doktor normal doğum en iyisi senin için diyor, sezaryende yara geç iyileşir kilondan dolayı diyor. Kilon yürümene engel değilse, doğurmana da engel değildir diyor. Biz kilolu hamile kalanlar hamilelikte dikkat ettiğimiz takdirde az kilo alarak ya da hiç kilo almadan hamileliği tamamlayabiliyoruz. Biraz da hareketli yaşamaya çalıştığımız zaman bir engel olacağını düşünmüyorum ben kilonun. Siz yine de doktorunuza danışın, kendinizi ona göre yönlendirirsiniz.