Ama etrafimdaki arkadaslar mamas papas ya da stokke kullananlar da 1 veya 1,5 yastan sonra hemen bastona gecmek istiyor...kafam karisti benim de iyice bu durumda buyuk bi araba almaya ne gerek var eger belli bi sure sonra kullanisli olmuyorsa ve pratiklik araniyorsa?bu yuzden once doona sonra baston mu alinsa diye dusunmeye basladim bende...hala cok kararsizim..